FOTD: Fridaynudity

2010-10-22 @ 14:31:03
Idag ,mina vänner, ska ni få se något som är nästintill lika vanligt förekommande som en solförmörkelse, nämligen mig i en naturlig sminkning. Som ni förmodligen redan har märkt så älskar jag färg och dramatik när det kommer till make up, varför detta är ett mycket ovanligt fenomen!





Brynen är helt orörda och jag har gjort en enkel fransmarkering med "G1" i 120 paletten. Fransarna har fått ett lager brun mascara för ett mjukare intryck.  

Bas:
TiKei mineral foundation
TiKei mineral veil "Matte"
TiKei mineral rouge "Sunrise"
Elf Natural radience rouge "Innocense"

Ögon:
Mabelline the Falsies mascara "Brown"
TiKei mineral foundation "C0" (highlighter)
brun skugga ur 120 paletten "G1" 

Läppar:
Claudia lip pencil "Rosewood"
Lypsyl pink edition


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback