Morning glory

2010-10-18 @ 11:06:39

Imorse stapplade jag nyvaket ut i köket för mitt dagliga intag av Proviva och möts av en rykande färsk kattspya på fönsterbrädan. Jag garvade nästan läppen av mig åt den stackars kissen som åtminstone måste ha haft fin utsikt under uppkastandet. Nyfikna jävlar det där som inte ens kan slita sig från spanandet för att lägga en hårbollspizza! Fast denna incident kanske säger mer om min (brist på?) humor, än om kissarna. Kul såg det iallfall ut.
     Sjukdomen är inte längre total här hemma. Febern börjar ge efter och alla liter te om jag hinkat i mig har faktiskt mjukat upp min onda hals! Nu ska jag ägna mig åt viktiga uppgifter som att titta på Tyra Banks show och förfasas lite (man får väldigt skumma vanor när man är hemma och är sjuk ett längre tag!).
     Efter detta kommer FOTD men nu ska jag lyssna på bästa Avantasia en liten stund till och sedan titta på trashTV när den är som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback