Halsinfektion from hell

2011-01-11 @ 21:50:22

Åkte i söndagsnatt på ÄNNU en halsinfektion med tillhörande hög feber och lite annat smått och gott. Är någon förvånad? I snitt råkar jag ut för dessa en gång i månaden till var 6:e vecka typ. En vild gissning från min sida är att detta inte är normalt. Efter påtryckningar från min kära familj får jag ta tjuren vid hornen och uppsöka en läkare, eller det måste jag tydligen endå, eftersom att jag förlorade känslen i vänster vad för två veckor sedan och den verkar inte vara sugen på att komma tillbaka (Det får man tydligen inte heller gå omkring med eller vad säger du syrran? *blink*)... Äh, jag babblar sjukdommar som en pensionär på ljugarbänken, dags att stanna här för idag kanske.
     Detta är iallfall vad jag festar till sjukdomsdagarna med:


Och, nej det är INTE rom och cola, så kul ska vi inte ha det. Det består av pepsi max, en hel jävla isbytta och en liten babbelsinskiva. Det enda som saknas är ett spexigt sugrör!


Kommentarer

Postat av: Syster

Hmm, angående att du inte varit hos läkaren med benet än säger jag bara, morr ;)

2011-01-12 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback